martes, 2 de diciembre de 2008

Χαρούλα Αλεξίου - Μάτια μου, μάτια μου

Χαρούλα Αλεξίου - Μάτια μου, μάτια μου

Από το σπίτι μου περνάς,
γιατί καλέ δε μ' αγαπάς;

Ανέβηκα τη σκάλα
μάτια μου, μάτια μου
Για κοίτα με μια στάλα
για να ζαλιστώ

Να ζαλιστώ να πέσω
μάτια μου, μάτια μου,
γιατρό να σε καλέσω
για να γιατρευτώ

Με βρήκαν μπόρες και βροχές,
γιατί καλέ μου δε με θες;

Ανέβηκα τη σκάλα
μάτια μου, μάτια μου
Για κοίτα με μια στάλα
για να ζαλιστώ

Να ζαλιστώ να πέσω
μάτια μου, μάτια μου,
γιατρό να σε καλέσω
για να γιατρευτώ


Χαρούλα Αλεξίου - Μάτια μου, μάτια μου [b] Eyes of mine /or My eyes[/b]
Από το σπίτι μου περνάς,
You’re passing by my house
γιατί *καλέ* δε μ' αγαπάς;
Why don’t you *(my nice one)* love me?
Ανέβηκα τη σκάλα
I stepped on the stairs
μάτια μου, μάτια μου
Eyes of mine, eyes of mine
Για κοίτα με μια στάλα
Look at me for just a while
για να ζαλιστώ
So I get dizzy
Να ζαλιστώ να πέσω
To get dizzy and fall off
μάτια μου, μάτια μου,
Eyes of mine , eyes of mine
γιατρό να σε καλέσω
To call for you as a doctor
για να γιατρευτώ
To get (me) well
*Με βρήκαν* μπόρες και βροχές,
Showers and rains *found me* (=got me
wet)=I’ve been through a lot
γιατί καλέ μου δε με θες;
Why don’t you *(my nice one)* want me?
Ανέβηκα τη σκάλα
I stepped on the stairs
μάτια μου, μάτια μου
Eyes of mine, eyes of mine
Για κοίτα με μια στάλα
Look at me for just a while
για να ζαλιστώ
So I get dizzy
Να ζαλιστώ να πέσω
To get dizzy and fall off
μάτια μου, μάτια μου,
Eyes of mine, eyes of mine
γιατρό να σε καλέσω
To call for you as a doctor
για να γιατρευτώ
To get (me) well

No hay comentarios: