martes, 2 de diciembre de 2008

Alexiou Ligo ligo na me sinethiseis

Alexiou Ligo ligo na me sinethiseis


M’afineis tora pou ematha konta sou,
kai zo monaxa gia ton erota sou,
ki eimai kommati apo tin kardia sou.
Oxi oxi mi me paratas,
oxi oxi ki as mi m’agapas

Meine mazi mou kai mi m’agapiseis,
mono ta xadia sou na mou xariseis,
kai ligo ligo tha me sinithiseis.
Oxi oxi mi me paratas,
oxi oxi ki as mi m’agapas.

Ti tha gino mes sti zoi
an ksipniso ena proi,
kai koitakso tin agkalia mou
apo mesa na leipeis esi.

Meine mazi mou kai mi m’agapiseis,
mono ta xadia sou na mou xariseis,
kai ligo ligo tha me sinithiseis.
Oxi oxi mi me paratas,
oxi oxi ki as mi m’agapas.

Ti tha gino mes sti zoi
an ksipniso ena proi,
kai koitakso tin agkalia mou
apo mesa na leipeis esi.

Meine mazi mou kai mi m’agapiseis,
mono ta xadia sou na mou xariseis,
kai ligo ligo tha me sinithiseis.
Oxi oxi mi me paratas,
oxi oxi ki as mi m’agapas.


Little by little you'll get used to me

You’re leaving me now that I am used to you,
and I’m living only for your love,
and I am a part of your heart.
No, no don’t leave me,
no, no, even if you don’t love me.

Stay with me and don’t love me,
just embrace me,
and little by little you’ll get used to me.
No, no, don’t leave me,
no, no even if you don’t love me.

What will become of me
if I wake up one morning,
and you are gone from my arms.

Stay with me and don’t love me,
just embrace me,
and little by little you’ll get used to me.
No, no, don’t leave me,
no, no even if you don’t love me.

What will become of me
if I wake up one morning,
and you are gone from my arms.

Stay with me and don’t love me,
just embrace me,
and little by little you’ll get used to me.
No, no, don’t leave me,
no, no even if you don’t love me.


Music / lyrics: Apostolos Kaldaras / Eutichia Papagiannopoulou

No hay comentarios: